Translate

Saturday, February 17, 2024

Pasang Bracket tv di Apartment Idaman Abadi

 Pegi ini membuat kerja-kerja memasang bracket tv di Apartment Idaman Abadi, Bandar Teknologi Kajang. Kali ini adalah kali kedua saya ke kawasan tersebut membuat kerja-kerja penyelenggaraan.


Terima kasih kerana menggunakan perkhidmatan saya. Kali ini tuan rumah meminta saya memasang dengan menggunakan bracket tv saya sehingga siap.

Tv yang dipasang adalah Skyworth berukuran 55 inci. Yang menariknya tv ini memerlukan dua jenis skru berukuran berbeza. Keadaan ini menyebabkan set skru yang disediakan dalam kotak tidak mencukupi. Namun keadaan ini tidak memberikan masalah kerana saya sememangnya membawa banyak skru tambahan sebagai persediaan 😎


Perlu pasang bracket tv sampai siap? Hubungi saja saya.

{{{ 017 6371728 }}}

No comments:

Post a Comment