Translate

Wednesday, February 10, 2021

Kerja di Ecohill Semenyih

 Sememangnya penduduk di Ecohill tidak pernah mengecewakan untuk mendapatkan perkhidmatan saya. Terbaru saya ke Apartment D' Camelia untuk membuat kerja memasang aksesori rumah dan sebuah lampu ruangan dapur.


Ini adalah lampu di ruang makan. Walau pun saya tidak membuat kerja-kerja pendawaian sepenuhnya, tetapi sekiranya ada permintaan membuatnya di samping kerja dril, saya tidak keberatan melakukannya.

Kerja memasangnya mudah kerana sudah ada point. Saya cuma perlu dril dan membuat penyambungan dengan cara yang betul. Di samping itu, kekemasan juga penting supaya kelihatan cantik dan kemas.



Ini sebahagian gambar aksesori rumah yang saya pasang di sini.

Berminat nak mendapatkan perkhidmatan saya? Hubungi....

~~ 017 6371728 ~

No comments:

Post a Comment