Translate

Saturday, May 13, 2023

SEWA DOME SET: Jamuan Raya Lagi Dan Lagi

 Sepenjang bulan Syawal 1444H tahun ini, begiti banyak penyewa orang perseorangan dan caterer yang menyewa dome set daripada saya. Majoritinya mahu menggunakan semasa majlis jamuan raya diadakan. Semestinya dome tersebut digunakan untuk kegunaan orang kenamaan atau orang yang berjawatan dalam majlis tersebut.

Setengah yang ingin  menyewa dari kawasan sejauh Sungai Buluh dan Damansara. Saya menolak kerana kalau diminta untuk hantar, saya terpaksa caj kos penghantaran dan ambil agak tinggi. Dalam masa yang sama pun tidak sanggup untuk datang mengambil dan menghantar. Jadi, saya menolak dengan elok dan masing-masing memahami keadaan dan situasi.

Sebahagian penyewa adalah catering yang tidak mencukupi peralatan untuk menhidangkan makanan dalam dome. Jadi, mereka terpaksa mencari dome untuk mengikuti kehendak pelanggan. Saya pula akan berusaha memudahkan urusan mereka dan pasti urusan kita juga akan dipermudahkan suatu hari nanti.

Banyak yang membuat majlis jamuan raya daripada agensi kerajaan. Ada juga pihak swasta dan badan berkanun. Masing-masing mengejar bulan Syawal untuk membuat jamuan raya!

Perlukan dome set untuk sebarang majlis makan-makan?

JANGAN SEGAN MENYEWA DENGAN SAYA:



No comments:

Post a Comment