Translate

Sunday, February 12, 2023

Jual Bracket TV : Kami jual dan boleh pasang jika diminta

 Buat masa sekarang, stok bracket tv masih ada. Stok ini insyaAllah saya akan tambahkan sekiranya semakin sedikit sebagai persediaan memenuhi permintaan pelanggan.

Ramai pelanggan yang tanya, boleh tolong pasang sekali ke? Berapa upahnya? Kalau nak pasang sendiri macam mana? Senang ke? Perlukan tool apa?

Biasanya saya akan terangkan bahawa sekiranya mahu pasang sendiri dan sudah ada tools, caranya amat senang. Saya akan ajar caranya. Buat apa nak upah orang kalau boleh buat sendiri kan!

Tetapi ada juga yang tidak mahu bersusah payah memasang sendiri dan meminta saya pasang sampai siap. Untuk itu, saya boleh pasang sampai siap, tetapi perlu menetapkan hari dan masa yang sesuai. Berkaitan caj pula, bergantung kepada lokasi sesuatu tempat.


Untuk membeli dan memasang bracket tv, boleh berhubung dengan saya.

~~ 017 6371728 ~~

No comments:

Post a Comment