Translate

Wednesday, March 1, 2023

Sewa Dome Cuti Sekolah

Cuti sekolah adalah masa yang ditunggu-tunggu oleh pelajar sekolah. Masa inilah mereka boleh berehat sepuas-puasnya dan tak perlu fikirkan  apa-apa mengenai kerja rumah yang perlu disiapkan.

Masa ini juga ibu bapa mengambil kesempatan nuntuk mengadakan apa-apa sahaja kenduri kerana kelapangan masa dan tak sibuk. Ada yang membuat kenduri kahwin, bertunang, majlis doa selamat dan lain-lain.

Alhamdulillah ada yang berminat untuk menyewa dome set untuk digunakan dalam kenduri yang dibuat. Ada juga tempahan yang tak sempat saya hantar pada tarikh yang dikehendaki kerana kesibukan.


Saya sarankan kepada bakal penyewa yang memerlukan dome supaya menghubungi saya dengan lebih awal untuk mengelakkan daripada kehabisan dome set. Siapa yang menempah awal saya akan dahulukan. Siapa yang terkemudian saya minta maaf kerana tidak mampu memenuhi keperluan dome set tersebut.


  <<<  017 6371728  >>>

No comments:

Post a Comment