Translate

Sunday, April 2, 2023

Penyewa Dome Tersilap Hantar Barang!

Mungkin kerana sibuk menguruskan majlis makan-makan, seorang penyewa dome saya tersilap hantar barang. Kebetulan pula masa penghantaran saya berada di luar. Jadi, saya minta dia letak je dan maklumkan pada saya.


Penyepit dan senduk nasi kepunyaan orang lain tersilap dihantar kepada saya. Maknanya terlebih barang yang saya terima. Satu set yang sepatutnya ada satu senduk nasi, bertambah jafi dua!

Selalunya saya akan menghubungi penyewa dan memaklumkan mengenai barang yang tersalah hantar. Sekiranya lokasi dekat, saya akan hantar ke kediamannya. Andaikata lokasi agak jauh, saya akan minta alamat dan saya akan pos.

Perlukan dome set untuk sebarang majlis makan-makan? Jangan segan silu untuk hubungi saya....


No comments:

Post a Comment