Translate

Monday, January 16, 2023

Sewa Dome : Maaf... Servis kiter tak sampai KL

 Ada ramai yang berminat untuk menyewa dome dari KL dan lain- lain kawasan yang agak jauh di sekitar lembah Klang. Buat masa sekarang saya terpaksa menolak. Sebabnya saya sekarang fokus untuk berurusan dengan pelanggan dari kawasan Kajang, Bangi, Semenyih dan Putrajaya sahaja.

Setiap orang ada cara masing- masing. Begitu juga dengan saya. Bagi saya, rezeki di sekitar sebelah sini sudah mencukupi. Permintaan dari luar kawasan adalah rezeki mereka-mereka yang beroperasi di sana.



Sebenarnya faktor jarak yang membuatkan saya menolah permintaan dari  sebelah sana. Keadaan jalan raya yang sesak, ditambah dengan kos tol pasti akan membuang banyak masa di jalan. Begitu juga dengan kos kewangan

Jadi, sesiapa di kawasan Kajang, Bangi, Semenyih dan  Putrajaya yang berminat untuk menyewa dome untuk sebarang majlis ngat dialu-alukan . Cukup sekadar beritahu lokasi tarikh dan masa serta berapa kuantiti fone yang diperlukan 

{ 017 6371728 }

No comments:

Post a Comment